dinsdag 5 mei 2020

Alles goed?



 
Bron :  Janique Vanderstocken ikleer.net


Met mij is alles goed! Hoop met jullie ook!
Ik mis jullie wel hoor!


Hebben jullie maandag pakketje 3 opgehaald op school? 
Vergeten? Doe het dan nog snel!
Je kan het ophalen tussen 8.00 en 16.00

In het pakket vind je 3 nieuwe spelletjes :
-      Memory
-      ‘Vier-op-een rij’
-      ‘Van top tot teen’
Het thema is "Lichaam en Gezondheid’’.
Speel de spelletjes samen met broer, zus, mama, papa…
Ze vinden het vast ook heel leuk!

 



Veel plezier!





Xavier en Fetha van KRAS hebben al een paar keer een leuk pakket voor jullie aan huis gebracht.
Er zit altijd een leuke opdracht bij.
Ik kreeg enkele mooie foto's via mail... 
Kijk maar!

Amulya met haar pakket van KRAS
Opdracht : Plant de zaadjes… 
Na een paar dagen wachten kwam de tuinkers piepen! Lekker! 😊



Volgende KRAS-opdracht : Maak een  mooi schilderij!
Ayub en Marwa worden echte ‘kunstschilders’ 

 

Wat een mooi resultaat!    

 

Opdracht geslaagd Amulya, Marwa en Ayub! 👍


En dan nog dit …

De WINNAARS van vorige week zijn :
        Marwa  (L3B), Ayub (L3A) en Ayoub (L5A) 
     PROFICIAT!


Doe ook mee!

Hoeveel keer  hoor jij ’Alles goed?’ in het liedje?

Weet je het antwoord?
Stuur mij dan, als de bliksem (= héél snel), een mailtje. (*)


Heb je nog mooie foto's voor de blog? 
Spelletjes die je samen speelt, of van een leuke opdracht? 
Bezorg ze mij via hetzelfde mailadres!

Tot de volgende blog!
juf Reinhilde


(*) Je vindt mijn mailadres in een van de vorige blogposts 😉










             
 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten